— siti sakina

Restoran Vegetarian Pertama di Ahmedabad

Ia adalah musim Undhiyo! Dan rasa sekarang di pejabat juga adalah Gujarati sebagai perkara yang mula mengambil bentuk untuk pembuatan The Yellow Chilli di Ahmedabad.

Ia adalah yang pertama kalinya, semua restoran vegetarian dari meja Sanjeev Kapoor dan menu yang telah direka khas untuk rakyat Ahmedabad yang adalah pencinta makanan yang besar. Objektif saya adalah untuk menarik mereka keluar antara Isnin hingga Jumaat yang diketahui oleh mereka untuk makan di luar hanya pada hujung minggu! Laman web ini telah diperiksa, diluluskan dan dicop dan pelan lantai adalah pada peringkat cadangan.

Mempunyai mesyuarat induksi untuk membincangkan semua perkara-perkara lain yang penting untuk memulakan restoran dari awal. Mesyuarat ini mempunyai objektif untuk membawa pada satu platform, pemilik dan pasukan tentang falsafah Restoran Yellow Chilli, kedudukan, restoran, perkhidmatan, nilai untuk wang dan pengalaman keseluruhan supaya tidak ada lebih cerah, tidak lebih jangkaan dan kami mensasarkan matlamat yang realistik. Dan tujuannya adalah untuk memberi orang di Ahmedabad satu pengalaman yang unik dalam menikmati makanan India. Terdapat terlalu banyak tekanan kepada kami untuk masuk untuk restoran pelbagai-masakan tetapi kami amat yakin dengan produk kami dan kami pasti ini akan meneruskan trend tunggal masakan restoran yang melakukan dengan baik di Ahmedabad.

Tetapi, seperti sistem yang secukupnya, ia adalah satu perkara masa dan kerja bersepadu, dan TYC Ahmedabad boleh mengharapkan pembukaan Uttaran!

Seperti yang saya katakan ia adalah musim Undhiyo. Itulah apa yang memasak pada hob sekarang. Pelbagai kacang, bawang putih hijau, pisang mentah dan berkilauan terung kecil dan keladi ungu semua berada di tempat. Bersama-sama dengan ini, kami sedang dirawat untuk Shahi Paneer, Jeera Aloo, Tariwale Kale Chane, paranthas Mini, Saffron Pea Pulao dan Rasmalai untuk makan tengahari.

Komentar Terbaru

Kategori

0 comments
Submit comment